Bitenler #13 ( Sevdiklerim - Sevmediklerim )

25.2.17

Selam...

Haftanın en güzel gününden herkese merhaba! Hafta içi çalışan herkes gibi tüm günümüz işte geçtiğinden hafta içi pek kendimize vakit ayıramıyoruz ancak neyse ki muhteşem hafta sonları var. Gerçekten ben de hafta içerisinde o kadar çok yoruluyorum ki hafta sonu ilaç gibi geliyor, keşke hergün Cuma veya Cumartesi olsa diyorum! Yaşasın Cumartesi - Pazar!

Bugün sizlerle uzunca bir süredir biriken bitirdiğim birkaç ürünü paylaşmak istiyorum, yine bir bitenler yazısı yani :)) Okumayı en sevdiklerimizden ^^ Hadi o zaman başlayalım bakalım neler bitmiş?


Biten ürünlerimin genel görünümleri şu şekilde:


Gelelim detaylara... 


Farmasi Herbal Line Saç Maskesi: En sevdiğim uygun fiyatlı saç maskesidir kendisi. Elimde kalan sonuncusunu da böylece ebediyete uğurladım, artık nasipse yenilerine.. Sık sık indirime giren bir ürün olmadığından ve benim de şuan ulaşma imkanım olmadığından alamıyorum, ancak ilk fırsatta yeniden alıp yıllarca kullanmaktan keyif alacağım bir ürün kendisi. Blogumda detaylı yorumu var, şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi: En sevdiğim markalardan biridir Pantene, ancak benim çocukluğumda şampuanlarının kokusu efsaneydi keşke yine öyle olsalar, değişiminden ben pek memnun değilim. Bu ürün de yağıyla kofrelenmiş bir halde satılıyordu, şampuan şampuandır dedim kullandım. Saçımda herhangi bir etkisini görmedim ben, sıradandı. Ancak yağ terapisi olduğundan belki de kuru saçlara daha iyi gelebilir :)

Head&Shoulders Klasik Bakım: Bu markanın şampuan kokularını yakından tanıyorum eşimden dolayı, biraz ağır ve keskinler bana göre. O nedenle eşimin en tahammül edebildiği kokusu bu, güzel bir şampuan, bittikçe alıyoruz ^^


Palmolive Aroma Sensations Feel Good Duş Jeli: Palmolive'in tüm çeşitlerini deniyorum şimdilerde elimde Akdeniz bitkileri mor şişe olanı var, güzel bir duş jeli markası bence. Bu çeşidi de güzel kokuyordu, ancak kalıcıkları malesef üzücü derecede az :( Bu yüzden duş kremi fikri daha çok aklıma yatıyor son zamanlarda !

The Foot Factory Ayak Bakım Peelingi: Çok çok severek kullandım ve de yenisini aldım hemen. Bittikçe alınacaklardan diyebilirim, blogumda detaylı yorumu mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Farmasi Whispering Angel EDP Parfüm: Çok çok severek kullandığım bir parfümdü, indirimi kollanan ürünlerden yine, blogumda detaylı yazısı mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Selin Bergamot & Yasemin Parfümlü Kolonya: Bayıla bayıla kullandığım bir üründü benim, zaten kolonya benim için vazgeçilmez bir tutku, şu an bile evde üç dört çeşit farklı kolonyamız mevcut, beyaz zambak, limon, zeytin kolonyası olmazsa olmazlardan zaten. Bunu da çantamdan düşürmeden bitirdim, çok ferahlatan bir kokusu vardı, bergamottan ötürü, çok fazla yasemin kokusunu hissedemesem de aroması gayet başarılıydı, Selin kolonyalarını tavsiye ederim :)) Bulursam elbette yeniden alacağım :)


Pamukkale Gül Suyu: Benim hiç yoktan iyidir gül suyumla tanıştırayım sizi, elimde gül suyu kalmamışsa en yakın marketten bu arkadaşa ulaşıyorum ve günü kurtarıyorum. Çok kaliteli olduğunu elbette düşünmüyorum ancak ben herhangi bir zararını da görmedim, zor durumlardaki kurtarıcım :)

Garnier Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Ben öyle herkesin gözlemlediği gibi aman aman bir etkisini göremedim, ancak güzel bir temizleyiciydi, yeniden elbette alınabilir. Blogumda bu ürünün detaylı yorumu mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Nivea Fresh & Natural Sprey Deodorant: Çok severek kullanıp kullanıp bitiriyorum, bana göre Nivea'nın deodorantları - alüminyumsuz olanları- çok çok başarılı, her çeşidini seve seve kullanıyorum. Yine alacağım ürünlerden, sizlere de tavsiye ediyorum ^^

Isana Gazsız Deodorant: Bu ürünü ilk kez deneyimledim ve bitenlerimde yer vermek için de sabırsızlandığım bir ürün oldu, bana göre Nivea kadar başarılı değildi ancak kötü de değildi, orta düzeyde kalan bir deodoranttı, sanırım yeniden almam.

Mry Kayısı ve Üzüm Çekirdekli El ve Vücut Losyonu: Kokusu harika olan bir nemlendiriciydi ve fiyat performans açısından bence kendi çapında harikalar yarattı. Güzel hoş kokan bir nemlendiriciydi, severek kullanıp bitirdim ve elbette yenisini alabilirim.


Neutrogena Besleyici Bakım Kremi: Bu harika ürünü çok uygun fiyata almıştım ve kullanıp bitirdim, gerçekten çok başarılı bir nemlendiriciydi, raflarda gözlerim arıyor kendisini, bulursam hemen alacağım:) Hem vücut hem de el nemlendiricisi olarak da kullanılabilen joker krem arayışında olanlar bakabilirler... Blogumda bu ürünün detaylı yazısı mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Facelle Genital Bölge Temizleme Mendilleri: Rossmann'dan alarak ilk kez denediğim bu ürün de bana göre gayet başarılıydı, severek kullandım yeniden alabilirim elbette.

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Artık herkesin kankası durumunda olan bu güzellik benim de olmazsa olmazlarımdan, gözenekleri müthiş temizliyor ve bence oldukça başarılı. Yenisi alındı, kız kardeşe ve çekilişte siz değerli takipçilerime hediye edildi ve de kullanılıyor ^^ Blogumda bu ürünün detaylı yorumu mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Lady Comfort Adet Ağrıları İçin Isıtıcı Bant: Harika bir ürün gerçekten de, bu ürün ve türevlerini çok severek kullanıyorum, yeniden bulursam stok yapmayı düşünüyorum :D

Sensodyne Diş Fırçası: Sık sık değiştirmeyi unutmuyoruz di mi kızlar? Yenisi alındı bile, en en severek kullandığım ve bence çok başarılı bir ürün.

Farmasi Lip Balm: Bitirebildiğim ilk lip balm olma özelliğini taşıyan bu güzelliği sizlere takdim edeyim, özellikle bu pembe kapaklı olanını tavsiye ediyorum, müthiş bir nemlendirme özelliği var. Blogumda bu ürünün detaylı yorumu mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz :)


Lagrita Disk Pamuk: Lagrita ve Apaks ürünlerini son günlerde çok sık kullanıyorum ancak dikişsiz olmaları biraz sorun yaratıyor ve bu da biraz canımı sıkmaya başladı. Dikişli denen bütün disk pamuklar acaba neden dikişsiz çıkıyor? Sorgularken başım sıkıştığından mecburen başvuruyorum bu markalara ama severek kullandırmıyor bu dikişsizlik diyorum :)

Uni Care Makyaj Temizleme Pedleri: Yine dikişsizler grubundan bir arkadaş daha,ama diğer markalara göre kesinlikle daha çok sevdiğim bir marka, severek kullanıyorum :)

Mendiva Gül Kokulu Islak Havlu: Allahım! Bu ürünü Instastory'mde de paylaşmıştım, şuanda da gül gül ölüyorum, her manada ^^ Acaba gül bunun neresinde diye kendime sürekli sorarak kullandığım bir mendil oldu, gerçekten sadece ambalaj ve mendil vardı çünkü ortada ^^ Komiksiniz ya! 


Farmasi Berries Yüz Peelingi: Çok çok severek kullandığım ve buram buram ahududu kokan bir güzellik daha bitti, ilk kez deneyip bitirdim ve aslında kesip içini iyice sıyırmayı da epey bir düşündüm. Ne yazık ki bitti :( Yeniden Farmasi'ye ulaşabilirsem mutlaka alacaklarımdan. Blogumda bu ürünün detaylı yazısı mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü: Güzel bir indirimle denediğim bir üründü, güzel ve çok çok bereketliydi, biraz sıkıldığım için o yüzden tekrardan almadım. Ancak güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Bu ürünün detaylı yazısı blogumda mevcut, şuradan ulaşabilirsiniz.

Ivory Cep Boy Islak Mendiller: Kokuları berbat ve kendileri de bir o kadar berbat olan mendiller deyince aklıma bunlar geliyor. Kesinlikle yeniden alınmayacaklar.

Mendiva Islak Mendiller: Çok severek kullanıyorum, özellikle de pembe ve mavi olanlarını. Kokuları bir harika ve A101'lerden kendilerine kolaylıkla ulaşabiliyorum :)


Orkid Ped: Envai çeşidiyle olmazsa olmazlarım, kötü gün dostlarım, kurtarıcılarım...


Veee gelelim ev kozmetiğine...

Yumoş Beyaz Gül Özlü Yumuşatıcı: Bu ürün deterjanla birlikte kofre halinde aldığım ürünlerdendi, kokusuna aşık oldum, bayıldım ama minnacıktı çarçabuktu ve bitti :( Bulursam yeniden alırım elbette, buram buram beyaz gül kokusunu aldım yani ^^

Fairy Platinum Hepsi Bir Arada Bulaşık Makinesi Kapsülü: Deneyimlerime ve makinemin arzularına göre bundan daha iyisi yok şimdilik diyebilirim, büyük boyunu kullanıyorum şimdilerde ^^

Güleç Asprin Mutfak: Anne tavsiyesiyle BİM'den aldığım bir üründü, başarılıydı ancak sonlarına doğru sırf köpük olduğundan dolayı pek sevmedim. Püskürtmemeye başladı çünkü, o nedenle yeniden almayı düşünmüyorum:) Ben yine Scotch Brite ile veya Cif ile yoluma devam o halde ^^

*

Huh, bitenlerim bitti ama beni de bitirdi, nihayet yazımın sonuna geldik, umarım yazımı keyifle okudunuz ^^ Yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))