Ürün Yorumu: Neutrogena Yağsız Cilt Nemlendiricisi

26.12.15

Herkese kocaman selamlar..

Bugün benim için güzel bir gün çünkü, hafta sonu olunca eh bir de en bir sevdiğim Cumartesi olunca enerjim de tavan yapmış durumda, evimde beş günün sonunda rahatlıkla kahvaltı etme şansı ve imkanı bulabileceğim yani :)) Sizler bu yazıyı okurken tabi hihi ^^ Her neyse... Bu güzel enerjiyi boşa harcamamak adına ben de sizlerle güzel bir paylaşım yapmak istedim, bugün sizlerle uzun zamandır kullandığım güzel bir cilt nemlendiricisini ve yorumlarımı paylaşacağım... Hadi başlayalım...

Ürünümüz karton kutulu olarak satılıyor ve tüp formda bir ürün... En önemli özellliği ise yağsız bir nemlendirici olması... Benim şurada bahsettiğim Cosmetica alışverişim esnasında satın aldığım ve alana kadar methini uzun süredir duyduğum bir üründü... Bakalım methedildiği kadar var mıymış? Merak ediyorsanız yorumlarımı okumaya devam edin ^^


Avondan kullandığım iki cilt nemlendiricisinden de memnun kalmayıp hatta nefret edince yeni bir nemlendirici arayışına girmiştim, blog yazılarında ve Youtube videolarında sıkça methini duyduğum ve çok kişinin favorisi konumunda olan bu nemlendiriciyi, çevremde bulamayınca ben de siteden sipariş etmiştim ve siparişim kusursuz biçimde elime ulaşmıştı... O günden bu yana elimdeki Avon nefret ürünleri bitmeden bu ürüne geçememiştim ancak nihayet bittiler ve ben de bu güzelliği kullanmaya başladım :))

Ürünün önce kapak tasarımına bakacak olursak; Neutrogena'nın çıkardığı Visibly Clear serisinin renklerinin hakim olduğu ve aynı seriden bir ürün olan bu ürünün karton kapağı ürünü korur nitelikte olsa da yeni elime ulaşan bir ürün sayesinde edindiğim bilgiye göre karton kapaksız üretilen minicik bir üründü bu arada, karton ambalajı olmayan ürünler daha az ağaç kesilmesini sağlıyormuş, yakında blogumda o üründen de söz edeceğim... ^^ O nedenle karton olmalı mı, çok gerekli miydi bilemiyorum. Ancak güzel dizayn edilmiş, ön ve arka yüzlerinde neler varmış, hadi görelim:)




Kapakları bu şekildeydi, burada yer alan bazı temel bilgiler ürünün kendisinin üzerinde de var... 50 mililitrelik bir ürün bu ve bence çok bereketli... Birazdan kullanım uygulamalarımda bundan da söz edeceğim... Ürünün kendisine bakalım... Ön ve arka yüzünde bilgilendirmeler yer alırken arka yüzdeki en alt kısımda ürün ambalajının dönüştürülebilir bir ürün olduğu ve altı aylık kullanım ömrü olduğu da belirtilenler arasında...




Ürünün ambalajı basık ve biraz yassı gibi duruyor, bu haliyle ezilmiş gibi gözükebilir ancak, çok sevimli ve farklı bence :)) Kapağı da kendi gibi bir acayip, buzlu bir görünümü var ve birkaç dönüşte açılıyor... Anlatılmaz yaşanır lafı da tam buraya :)) Umarım resimlerle daha iyi anlarsınız ^^



Nemlendiricinin mini minnacık bir akış deliği var, küçük ancak gerçekten işlevsel bir şekilde tasarlanmış, istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz elinize ^^ Burgulu bir tasarımı var ve oldukça şık, ben çok sevdim doğrusu...


Ürüne yakından bakalım :

YAPI: Ürünün yapısı, fazla sıvı olmayan ancak çok da katı olmayan bir yapısı var, şeffafımsı beyaz bir losyon şeklinde daha çok. Ürünün en büyük vaadi olan yağsız bir nemlendirici olduğu da doğru. Kolay uygulanır ve dağılır emisyonu yüksek bir krem nemlendirici bu. Özellikle tüp formu oldukça yardımcı oluyor, parmaklarınızla uygulayabiliyorsunuz.

KOKU: Ürünün kendine has tam ne kokusu olduğunu çıkaramadığım bir kokusu var, ancak kesinlikle rahatsız edici değil hatta hoş ve de parfümlü bile diyebilirim. Bu ürünü uyguladıktan sonra ellerimde kalan kokuyu seviyorum.

İŞLEV: Bu ürün nemlendirme işlevini tamamen yerine getiriyor, hatta çok daha fazlasını yaparak cildinizi canlandırıyor da diyebilirim.


Gelelim benim yorumlarıma... Bu ürün öncelikle vaatlerinin tamamını yerine getiriyor diyemem, benim gözlemlerime göre sadece cildi nemlendirip canlandırıyor. Cildi pürüzsüzleştirme ya da cilt tonunu eşitleme gibi vaatlerini pek başarılı bulmadım ben. Ancak ben bu ürünü sadece gece yatarken uyguluyorum ve sabahları cildimi biraz fazla yağlandırabilir diyerek sürmüyorum. Ürünün en büyük özelliği ise yağsız olması. Özellikle yağlı ciltler için bu tarz kremler kullanmak büyük zorluk çünkü kullandığınız ürün cildinizi daha da yağlandırabiliyor, örnek olarak Avon gül özlü yüz kremi denen felaketi gösterebilirim size, benim cildimi daha da yağlandırmıştı. O nedenle beni en çok çeken de yağsız nemlendirme vaat etmesiydi. 


Yağsız olduğu kısmına katılmakla birlikte cildimi yağlandırmadığını da görmüş oldum. Benim başarılı bulduğum bir ürün oldu ve bundan sonra daha iyisini bulana kadar bu nemlendiriciyle yoluma devam edeceğim ancak bu serinin tamamıyla birlikte kullanmak istiyorum bu ürünü, belki o zaman yorumlarım çok daha pozitif olur ^^ Ancak şimdilik kullanılabilecek uygun fiyatlı nemlendiricilerin başında geliyor kendisi :))
*
Evet arkadaşlar, umarım yazımı severek ve sonuna dek okumuşsunuzdur... Böyle yazıların devamını görmek ve okumak istiyorsanız blogumu GFC'den (Google Friend Connect) den takip etmeyi - blogumun en altında yer alıyor- ve sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın lütfen :)

Sevgiler...

Görüşmek üzere!

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️
























You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Siteniz çok güzel öncelikle bunu belirtmek istiyorum:) Ayrıca sizin gibi internete ve web sitelerine hakim olan kişiler ile çalışmak isteriz. LR Kozmetik firmasını duydunuz mu bilmiyorum ama şu sıralar Türkiye genelinde çok ciddi paralar kazandıran bir Alman firmasıdır. İncelemek ister ve beraber çalışmak isterseniz eğer size detaylı bir şekilde anlatmak isterim. Ben 1 yılımı tamamladım bu firma ile ve mütevazi bir kazanca sahibim. Dediğim gibi detaylı görüşmek isterseniz sitemden bana ulaşabilirsiniz iyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
  2. Benim yüzüm karma t bölgem çok yağlı sadece yüzümde pullamalar oluyo duştan sonra ve küçük sivilceler de var aynı zamanda bu ürünü kullanSam nasıl iyi gelirmi acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla karma ciltler için olan ürünleri kullansanız daha iyi olur sanki, ayrıca bu tür ürünlerin iyi mi kötü mü geldiği hep deneme yanılma yöntemiyle anlaşılıyor. Uzman olmadığım bir konuda sizi yanlış yönlendirmek istemem :(

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))