Bitenler #5

2.12.15

Herkese merhaba !

Yeni bir ay, yeni bir gün daha... Ancak bu ay biraz hüzünlü de aynı zamanda... Yılın son ayına girmiş bulunuyoruz, hoş geldin Aralık... Ben de bu yeni aya yeni ürünlerle girmek istediğimden Aralık ayının ilk yazısını epey biriken biten ürünlerime ayırdım ve sizlerle Bitenler serisinin beşinci yazısını paylaşacağım... Okumayı en sevdiklerimden biri de Bitenler serileri... Hem ürünleri topluca görme hem de yorumlarını paylaşma olanağı sağlamasının yanı sıra, yazmaya değer bulmadığımız kadar küçük ürünleri ve deneme boy ürünleri de kısaca aktarmamıza yardımcı oluyor... Ayrıca her Bitenler yazısı yeni alışverişlerin müjdecisi de olduğundan ayrı bir güzeller... Neyse, hadi başlayalım o zaman...

BİTENLER #5


*


Nivea Men Sport Saç Yüz ve Vücut Jeli: Eşim için aldığımız bir şampuandı, çok severek kullandı, kokusu da rahatsız edici değildi, tekrar alabiliriz ^^

Elidor Co-Creations Güçlü ve Parlak Şampuan: Çok severek kullandığım bir ürün oldu, tekrar alırım mutlaka. Arada eski şampuanıma dönmek hafif bir nostaljik etki yaratıyor :)

Farmasi Argan Oil Şampuan: Hayatımın şampuanı, yakında yazısı gelecek. ^^ Mutlaka stoğum bitince yeniden alacağım bir ürün. Ayrıntıları yazısında bulabilirsiniz...


Pantene Body Butter Kahve Hazzı Duş Jeli: Severek alsam da uzun süre kullanınca ağır gelen bir kokusu olduğundan sanırım bir daha almayacağım bir ürün. Duşta çiçek kokuları ve hafif turunçgil kokuları daha ferah oluyor. Şuan kullandıklarım da buna benzer kokular. Yeniden alınmayacak ürünlerden.

Body Care Seyahat Seti: Çok severek kullandığım bir set oldu, ayrıntılı yazısını da blogumda yazdım. Şuradan ulaşabilirsiniz :))

Rose Shower Gel: Deneme boy bir üründü, jelimsi bir kıvamı vardı. Hiç sevemedim, yapay ve kimyasal bir gül kokusuna sahipti, bir daha almayacağım. 


Avon Care Youth Restore Yüz Kremi: Çok şükür bitti dediğim ve zorla bitirdiğim bir üründü, yüzümde herhangi bir yenileşme veya gençleşme yerine daha fazla kirlenme ve yağlanmaya sebep olan bir kremdi, üstelik mililitre olarak da inanılmaz fazlaydı, bir türlü bitemedi. Artık son kullanma tarihi geçmek üzereydi, yoğun bir kullanımla bitirdim, Avon Nutra Effects serisini bu kadar merak etmesem bir daha Avondan yüz kremi falan almam yani. Ancak şu bir gerçek ki kullandığım aynı markaya ait iki kremden de memnun kalmadım maalesef. Uzun bir süre yüz kremi almam. 

Nivea Pure and Natural Action Yasemin Çiçeği Deodorant: Her ne kadar kokusunu yaseminle bağdaştıramasam da güzel bir kokusu vardı, en azından şimdi kullandığımdan kesinlikle daha güzeldi. Yeniden alabilirim.

Avon Naturals Hair Care Pure Clean Refreshing Spray: Kokusundan ve sprey formundan rahatsız olsam da elimdekileri bitirmeye çalışıyorum, kataloglarda farklı bir kokusunu gördüm. Onu deneyebilirim, detayları yazısında olacak ^^

Rebul Lavanta Kolonyası: Severek alıp kullandım, ancak lavanta biraz ağır bir koku gibi geldi bana. Belki farklı bir çeşidinin yine deneme boyunu alır ve kokusunu beğenirsem büyük boyunu alabilirim.

Super Xır Açık Parfüm: Kız kardeşimle birlikte kullandık bu ürünü, daha çok o kullandı yani ^^ Ancak kokusu gayet güzeldi, yeniden alınabilir.


Avon Yılbaşı Özel Gliserinli El ve Tırnak Kremi: Çok severek kullandım, elimdeki Avon el kremi stoğu bitti nihayet :)) Güzel bir indirimde görürsem mutlaka alırım, bu serinin lip balmını ise çantamda bulunduruyorum ama kolay bitecek gibi gözükmüyor :( 

Nivea Men Sport Saç Yüz ve Vücut Jeli: Yukarıda yazmıştım zaten, yan yana çekmemişim, iki adet bitirildi.

Avon Tasha Roll on Deodorant: Kuruyup gitmiş, çöpe gidiyor, kokusunu ise malesef hatırlamıyorum :((

Fax Rose Sıvı El Sabunu: Özellikle Fax'ın el sabunlarını çok seviyorum. Bunu içine başka sabunlar doldurup doldurup kullandım. Ancak yeni bir banyo seti aldığımdan ve de çok eskidiğinden çöpe gidiyor. Bu kokunun bizde büyük boyu var, bitince diğer bitenler yazımda onu da görebileceksiniz ^^

Avon Care Gliserinli ve Pembe Manolyalı El Kremi: Aşık olduğum bir üründü, bittiğine çok üzüldüm, özellikle gece rutinimde yer veriyordum bu güzelliğe. Gliserin zaten aşina olduğum bir kokuydu üzerine manolya kokusu da ayrı bir güzel olmuş. İndirimde görürsem stok yapacağım bir ürün.


Colgate Misvak Özlü Diş Macunu: Sıradandı, Colgate'i daha çok eşim sevse de artık Sensodyne ile devam edeceğiz ^^

Sensodyne Pro Namel Diş Macunu: Severek bitirdiğimiz oldukça eski bir üründü, yeniden alınabilir.

Colgate Total Diş Macunu: Eşimin aldığı ürünlerden biriydi, sıradandı, herhangi bir özelliğini göremedim, Colgate ile vedalaşıyoruz dediğim gibi.


Loreal Skin Perfection Gündüz Kremi: Bu seri aslında benim uzun zamandır markajımda. İndirimde bulabilmeyi umarak hem gece hem de gündüz kreminde gözüm var. Deneme boyunu ise sanırım Cosmetica alışverişimde göndermişlerdi bana. Nihayet kullandım ve ba-yıl-dım tek kelimeyle! Mutlaka tam boyunu alacağım.


Uni Care Islak Mendiller: Çok güzel bir ıslak mendildi, şuan ikincisi açık. Yeniden ve hatta yeniden alınacaklardan :))))

Dalin Islak Mendiller: Kokusuna aşık olduğum bir ıslak mendildi, üçlü olarak almıştık, sonuncusu da bitti. Elbette yeniden alınacak !

Febreze Freshelle Lavender Oda Spreyi: Lavanta kokusunu sevsem de bu kokuyu biraz ağır buldum. Farklı bir çeşidini deneyebilirim :)


Cep Boy Kuru ve Islak Mendiller: Hepsini çok sevdiğimi artık biliyorsunuzdur. A101 Sofiolar, Watsons Yaseminli Islak Mendiller, Benri ve Teno Kuru Mendiller. Hep alıyorum, hep de alacağım. :))


Yumoş Deneme Boy Yumuşatıcı: Çamaşır makinesiyle birlikte gelen hediyelerdendi. Pek bir şey anlamadım ama büyük boylarını kullandığımdan bunu da severek kullandım, kokusu pek baskın değildi yalnız, hatırlayamıyorum.

Selesta Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi: Yine bir alışverişim esnasında gelen deneme boy ürünlerdendi, pek bir şey anlamadım aslında. Sıradandı, büyük boyunu almam.

Absolute Feminine Genital Bölge Temizleme Mendilleri: Stoğu tükettim, şimdi Farmasi'ninki deneniyor. Yeniden almam sanırım, çünkü hem Farmasi'ninkini hem Fresh'n Soft'u çok beğendim.

Gilette Simply Venus 2: Bayanlara özel çıkarılan tıraş bıçağı setlerindendi. Severek kullandım.


Ivır zıvırlara geldik ^^ Gözlüğümün bir ucu kırıldı, onu da buraya eklemek istedim. Kendisiyle vedalaşıyoruz.

Vermidon Ağrı Kesiciler: Zor zamanlarda işe yarıyorlar.

Avon Far Away EDP Parfüm: Çok severek kullandım, yeniden alacağım uygun zamanda.

Eski diş fırçam da çöpe gidiyor artık. 

Miss Flora Dolap Ferahlatıcı: Üçlü satılıyor, güzel bir kokusu var. Dolabımda yerini aldılar bile ^^


Orkid Platinum Anne Kız Paketleri: Elimde kalan stokları bitiriyorum artık. Bu seri de sevdiklerimden.


Selpak Rulo Havlu Peçeteler: Her daim kullandıklarımdan. Yeniden alınıyorlar da, sizlere de tavsiye ederim.

Finish Classic Jel Bulaşık Deterjanı: Severek kullanıyorum, büyük boyunu da alacağım.

Güldal Çamaşır Suyu: Yine bitenlerden, genelde banyoda kullanıyorum elime geçeni almışım. Her zaman aynı markayı kullanmasam da değiştiriyorum arada. Bu da değiştirme zamanlarımda alınanlardan. Yoğun bir kıvamı vardı, özellikle bu kıvamlı olanları seviyorum. Her daim alınanlardan.


Avon Today EDP Deneme Boy Parfüm: Severek kullandım ancak büyük boyunu almam. 

Evet arkadaşlar benim biten ürünlerim bu şekildeydi, umarım faydalı bir yazı olmuştur. Daha güzel bitenler yazılarımda da görüşmek üzere... 

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️













You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))