Ürün Yorumu: Avon Naturals Herbal Onarıcı Saç Bakım Balmı

5.10.15

Günaydın !

Yeni bir haftaya daha başlıyoruz, bu güzel Ekim haftasının ilk gününü ben de boş geçmek istemedim ve sizlerle yine uzun zamandır yazılmayı bekleyen güzel bir saç bakım ürünü yorumu paylaşmak istedim. Uzun süre önce yazdığım ve de şurada bahsettiğim Avon alışverişimde satın aldığım bir balm idi bu ve biteli uzun zaman oluyor... Ben de bitenler yazıma geçmeden sizlerle detaylı paylaşayım dedim, ee o zaman niye bekliyoruz ki?

Ürünümüz yine plastik kavanoz formlu olarak ulaşıyor elinize, yaklaşık olarak 125 mililitre olan ürünümüz papatya ve aloe vera özleri içeriyor, yıpranmış ve normal saçlar için yenileyici ve onarıcı olduğunu iddia ediyor....


Saç maskesi değil bu aslında sizlerin de başlıktan okuduğu üzere bir saç balmı... Kendisi de öyle söylüyor zaten kapağında... Yeşil ve beyaz renkleri bir arada görebildiğimiz bu ürünün dış tasarımı da yine aşık olunası ^^ İlk defa bir saç balmı denedim desem? Herhangi bir kullanım önerisi göremedim ambalajın üzerinde, o nedenle ben de normal saç bakım maskeleri gibi her yıkamada uyguladım saçıma...


Ürünümüz yine kavanoz formda olduğundan parmaklarınız yardımıyla istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz. Kavanoz formları sevmesem de malesef pek çok saç bakım ürününü kavanozda sunuyorlar, yeni aldığım ve yeni Farmasi alışverişim yazımda da bahsedeceğim bir saç bakım ürünü de bu şekilde olacak... Yeni Farmasi alışverişimi merak edenler lütfen takipte kalmayı unutmasınlar ^^ Tüm sosyal medya hesaplarım yazımın sonunda yer alıyor, yine blogumu takip etmek isterseniz de en alttaki 'Bu Siteye Katılın' butonuna tıklayarak ücretsiz bir şekilde bloguma üye olabilirsiniz... ^^


Ürünün ön kısmında yine doğadan esinlenildiği ve bitkisel formüllü olduğu yazıyor... Bu konuda bizlere yani ne kadar kimyasal ne kadar bitkisel olduğunu kokusu söyleyecek, ondan da birazdan söz edeceğim zaten :) Ambalaj dizaynını sevdim, sevdiğim renkler yer alıyor ama bizi elbette ki ürünün dışı değil içi ilgilendiriyor... Ona geçmeden arka kapaktan da söz edelim biraz. Arka kapakta da ürünün çeşitli dillerde tanıtımı yer alıyor..


Gelelim saç bakım balmına... Ambalajı açtığınızda beyaz renkli ve oldukça akışkan yapıda bir balm ile karşılaşıyorsunuz, dudak balmlarının aksine :) Benim yıpranmış saçlarıma gerçekten etki eden ve bana bir 'Wow!' dedirten bir etkisini göremedim ben... Uzun süre ve sürekli olarak bu ürünü kullanmama rağmen saçlarımı değiştirdiğini veya onardığını da hissedemedim... Severek kullanamadığım bir ürün oldu benim için...


KOKU: Ürünümüzün kokusunun da kesinlikle papatya ya da aloe verayla doğrudan bir ilgisi yok. Bitkisel bir koku geldiğini ve bunun kimyasal kokmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak ben o güzelim papatya kokusunu hissetmek isterdim biraz, zira papatya da çok sevdiğim bir kokudur. Ancak ikisiyle de alakası olmayan belki biraz aloe vera kokusu olabilir, değişik ama kesinlikle bitkisel bir koku. 

YAPI - DOKU: Yapısının bu kadar akışkan olması da bence kıvamını bozmuş, bir saç balmından biraz katılık beklerdim ben hatta, Moshos Garden ürünlerinde olduğu gibi. İşte o zaman bitkisellik de işlev de on numara olabilirdi. Ama daha saçıma bile süremeden yarısı etrafa dökülen ve parmaklarımdan kayıp giden bir saç balmı elbette ki işlevini tam olarak yerine getiremedi.


Yine önerilen kullanım süreleri içerisinde bitirdiğim ( 12 ay ) bir üründü, yapı ve doku itibariyle hiç başarılı bulmadığım bu ürünü açıkçası benim saçlarımda pek de işlevsel olmadığı gerekçesiyle sizlere öneremiyorum. Ancak sadece bakımlı hissetmek istiyorum, herhangi bir etkisi olmasa da olur, ben saçlarıma uygulayayım da kendimi saç bakımı yapmış sayayım diyorsanız, elbette bir şey söyleyemem. 

Bu ürüne Avon kataloglarından, satış temsilcilerinden ulaşabilirsiniz, uzun zamandır katalogları mobil olarak tarıyorum, bu ürünü her zaman kataloglarında bulunduruyorlar, hatta aynı serinin sanırım şampuanı da var. Bir bakmanızı öneririm, ne de olsa tüm saç tiplerine uygun diye yazıyor... Denemekte fayda var...Unutmayalım ki ben burada kişisel deneyimimi paylaşıyorum, sizin saçınızda olumlu ya da olumsuz meydana gelen herhangi bir etkiden mesul tutulamam ^^


Evet arkadaşlar, benim Avon Naturals Herbal Onarıcı Saç Bakım Balmı ile ilgili yorum ve düşüncelerim böyleydi, umarım kullanmak isteyenler ya da kullananlar için fikir verici bir yazı olmuştur.. Sizler şuan hangi ürünleri kullanıyorsunuz, sevdiğiniz bir balm ya da maske önerisi varsa lütfen benimle ve takipçilerimle paylaşın... Bir sonraki kozmetik ve bakım ürünü yorumumda da buluşalım !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️



















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))