Karışık Alışveriş #11 ( Kozmetik - Mutfak - Diğer )

21.10.15

Herkese merhaba ^^

Haftanın tam ortasından selamlar... Çarşamba günündeyiz, bu güzel günde ben de sizlerle uzun hem de çook uzun zamandır beklettiğim karışık alışveriş yazımı paylaşmak üzere blogumdayım... Bu yazım belki de tarihteki en uzun beklettiğim yazılar kategorisinde bayrak elde olan yazılardan malesef :( O kadar uzun süredir bekliyor ki ürünleri bulmakta çok zorlandım doğrusu, çünkü bayağı bir yerleşmiş durumdalardı, neyse ki uzun arayışlar neticesinde ürünlerimi buldum ve sizlerle de paylaşacağım :))

Hemen başlasak mı ? Kozmetik kısmındaki arkadaşları sona bırakmak niyetindeyim, zaten bir kısmını Instagram üzerinden de paylaşmıştım, o nedenle kısacık geçeyim ^.^

KARIŞIK ALIŞVERİŞ #11 ( KOZMETİK - MUTFAK - DİĞER )


İlk olarak mutfak alışverişinden bahsedeceğim biraz. Genel olarak alışverişlerimin birçoğunu A101'den yaptım. Taşınma esnasında ne kadar çok plastik alışveriş yaptığımı fark edip plastik mutfak eşyalarımın büyük kısmını telef etmeyi düşünüyorum ve artık plastik kaplardan uzak durmak istiyorum, zira kanserojen etkisi yüksek ve de evde büyük yer kaplıyorlar. Aslında plastik mutfak eşyalarına yönelmemin en büyük sebebi taşınma esnasında -ki öğretmenlerin bahtsız kısmından olan göçebelerdenim- cam eşyaların kırılma durumlarının yüksek oranda olabilmesiydi, ama iki keredir taşınmama rağmen yemek takımım haricinde pek bir şeyim kırılmadı, yönelebilirim yani :))

Mutfak eşyalarında en büyük yardımcılarımız büyük kaseler... Ben de bir tanesini daha seçtim. Bu arada ne yazık ki fiyatlarını hatırlamıyorum :(


Küçük minik kahvaltılıklar ise hem renkleriyle hem de tipleriyle gönlümü çaldılar... Eşim dur demese standı satın alacaktım :) Her neyse, üçer tane aldım, bunları hatırlıyorum, tanesi 2 liraydı :)) Hatta eve kadar arabayla götürmemize rağmen kırılmasın diye tanıtım kağıtlarına sarmıştım ^^






Bir tane yumurta fırçası aldım, kapaklı ve şık olduğu için düşünmeden aldığım bir ürün oldu, ama çok tatlı değil mi?




Yeni bir mutfak önlüğünü set halinde bulunca kaçırmak istemedim. Set resimde gördüğünüz gibi havlulu önlük, fırın eldiveni ve tutacağından oluşuyor. Sanırım 9.90 liraydı.



Çok tatlı büyük bir tepsi aldım. Bunun da fiyatı 10 liraydı.


Büyük kulplu kavanoz bardaklardan satın aldım. Fiyatını malesef hatırlamıyorum :(( Gerçekten de çok severek kullanıyorum :)


Mutfak alışverişlerim böyleydi. Sıra geldi kozmetik bakım kategorisine. İlk olarak Bioblas'ın faklı bir çeşidini kullandığım şampuanından satın aldım. Hediyeli bir ürün olması çok hoş oldu. Diğer Bioblas Anti Sebum şampuanını blogumda yorumladım, yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Bu arada aşağıdaki tüm ürünleri yeni deneyeceğim :)) Instagram'da paylaşmıştım, Instagram hesabıma şuradan ulaşabilir ve sonraki yazılarımdan haberdar olabilirsiniz :))

Lady Comfort'un adet ağrılarını giderici ısı bantlarından satın aldım, denemek için sabırsızlanıyorum ^^


Sonrasında Dalin'in çok sevdiğim ıslak mendillerini üçlü bulmuşken kaçırmak istemedim :)) İkisi bitti bile, sonuncu paket de taşınma esnasında kayboldu, arayıp duruyorum :( Bu arada bitenler yazım çok yakında gelecek, orada da bu ıslak mendillere yer vereceğim zaten ^.^


Pamuğum bitmişken Sakarya'dan Bim'den almıştım, Apaks pamuk. Benim için iş görür nitelikte :))


Yine BİM'den uzun zaman önce Newsp markasının göz çevresi bandından aldım. Bunu da iki kez kullandım, blogda yazmak için bekletiyorum birini ^^ Pamukkale markasına ait minik bir vazelin satın aldım.


Uni'nin ikili ıslak mendillerinden satın aldık.


A101'den severek kullandığım cep boy mendillerinden üç tane satın aldım.


Son olarak diğer kategorisine gelelim :)) Eşim uzun zamandır küçük bir süpürge arayışında olduğumu bildiğinden çok güzel bir hediye sürprizi yaptı bana. Fantom'un bu tontiş süpürgesi artık elimin altında, üstelik de 30 lira gibi bir fiyata :))


Sonrasında da küçük kuzenimiz Meryem'in ev hediyesi olarak bir süs eşyamız var, onu göstermek istiyorum. Uzun zamandır nazar boncuğu arayışındaydım, bu süper oldu ^^


Evet arkadaşlar, benim alışverişlerim böyleydi, umarım hoşunuza gitmiştir. Bu arada evinizin yakınlarında A101 varsa muhakkak bir gidin ve bakın, aktüel olarak çok güzel ürünler geliyor. Porselen, cam, plastik. Benden tavsiyedir efendim ^^ Daha güzel alışveriş yazılarında da görüşmek dileğiyle ^^

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️





You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))