Cekilis Kazandım # 4 - 5 : Mutluyum

1.1.15

Herkese merhaba :)

Yeni yılın ilk gününden selamlar ^.^. İlk yazımı vakit kaybetmeden bol karlı bir gün eşliğinde yazma niyetindeyim :) Geçtiğimiz günlerde biraz gecikmeli de olsa kazandığım iki kitap çekilişim elime ulaştı... Ben de bu ikisini bir arada yazmak için diğer kargomun da gelmesini bekliyordum. Ve işte şimdi sizlerle paylaşacağım :)
*
Bu arada 100 Takipçi Çekilişime hâlâ katılmadıysanız şuradan katılabilirsiniz ya da yandaki resme tıklayabilirsiniz...
*
Kitap çekilişlerini hiç kaçırmamaya gayret ediyorum, çünkü kitaplara olan sevgimi biliyorsunuzdur artık :) Bu çekilişlerden birini Facebook'ta harika bir grup oluşturmuş olan Okuyan Kızlar Kulübü sayesinde kazandım ^.^ Kendilerine çok ama çok teşekkür ediyorum. Kargom da elime hızlı bir şekilde ulaştı, hiçbir sorun yaşamadım... Açıkçası İstanbul'dayken Sürat Kargo'yla başım fena halde dertteydi, kargom başka kişilere teslim ediliyordu sürekli :( Ancak Sürat Kargo'nun Kütahya çalışanlarından şimdilik gayet memnunum :)
*
Bu fotoğrafı Instagram'da paylaşmıştım, şimdi gelen iki kargomu bu yazımda, diğer kitap takas kargomu da bir sonraki yazımda paylaşacağım sizlerle :) Bu nedenle takipte kalmayı unutmayın ^.^


İlk kargom yukarıda da bahsettiğim sevgili Okuyan Kızlar Kulübü'nden geldi...









İkinci çekilişim ise sevgili Glorry Books blogunun sahibesinin düzenlediği yazarından imzalı kitap çekilişiydi... Kazandığıma çok sevindiğim bir çekiliş oldu bu, çünkü kitap polisiye bir kitaptı :) Kendisine de çok teşekkür ediyorum :)







Evet arkadaşlar, çekilişler böyleydi :) Umarım şans bir daha yüzüme güler de harika kitaplar kazanmaya devam ederim :) Herkese bol sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yıl dileyerek sözlerime son verirken hatırlatmak istiyorum : Kitap Takası yazım bir sonraki yazım olacak... Meraklılarına duyurulur !!! Bu arada çok yakında da blogda kitap satışım başlayacak !!! Takipte Kalın !!!

Daha güzel çekiliş paylaşım yazılarında görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.


                                                       










You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))