Watsons Alışverişim -2

4.9.13

Herkese merhaba :)

Geçenlerde yine uğradım Carousel'e, Watsons'a... Çok güzel ürünler aldım, katalog da aldım indirimlere şöyle bir göz atayım diye...Resimledim sizin için de, eğer ilgilenenler varsa tabi...

Öncelikle aldığım ürünleri şöyle bir tanıtayım :

Tel tokaya ihtiyacım olduğundan tel toka aldım:)


Ardından da çengelli iğneye ihtiyacım vardı:


Palmolive Termal Spa'nın deneme boyuna bayıldım:


Yeni Lip Gloss'lar...Sadece Pink ve Cherry'si kalmıştı, ben oyumu kullandım:


Tokaları bir harika:


Son olarak bir denemek için yüz maskesi aldım:


Bunları da aldım ancak Watsons'dan değil:)

Bu Channel'ın küpesi, bayıldım:))


Bu da fiyonk küpe:


Evet arkadaşlar, alışverişlerim böyleydi... Diğer alışveriş yazılarımda da görüşmek dileğiyle :)

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       








You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))