Ürün Yorumu: Watsons Protecting Treatment Wax- Botanic

12.7.17

Herkese selamlar...

Yepyeni bir yazıdan daha merhaba, umarım iyisinizdir.. Bugün sizlerle yine bir ürün yorumu paylaşmak istiyorum, bir saç bakım ürünü olacak bugünkü misafirimiz... Bakalım hangi üründen bahsedip tanıtacağım sizlere, evet doğru bildiniz, başlıkta da mevcut olan arkadaş, Watsons'ın kendi ürettiği bir üründen bahsedeceğiz, hadi hemen başlayalım!

Watsons'ın bu hem fiyatıyla hem de miktarıyla meşhur saç bakım ürünlerinin methini epeydir duyuyordum, ben de saç kremi-saç bakım maskesi tarzında bir ürününü epeydir denemek istiyordum bir indirim döneminde bir tanesini kaptım. Bu ürün devasa boylardaki bir wax, çevirisine baktığımızda ise cila olarak geçiyor, saçlara uygun tabiriyle. İşte şimdi sizlere bu üründen söz etmek istiyorum.

Ürünümüz, Watsons markasının kendi üretimi, kavanoz formda bir ürün, yaklaşık olarak 500 mililitre ve 12 aylık kullanım ömrü mevcut.



Ürünün ilk bakışta bende yarattığı olumsuz özelliği ise elbette ki ambalajında Türkçe hiçbir bilgi bulunmaması oldu.  Neyse ki arkasına minicik bir bilgilendirme kutucuğu yapıştırmışlar. :(


Görebildiğiniz gibi ürün Türkçede cila olarak değil de saç kremi olarak çevrilmiş. Watsons Bitki Özlü Saç Bakım Kremi, saçlarımızı kökten uca beslemeyi vaat ediyor, içeriğinde Ayçiçeği ve papatya özleri, Provitamin B5, Biberiye yağı varmış. Standart her saç kreminin yaptığı gibi saçı ipeksi bir yumuşaklığa ulaştırmayı vaat ediyor.  Ürün özellikle ön yüzde de belirtildiği gibi düz ya da normal saçlara uygunmuş ve de saç kırılmalarını önleme-yavaşlatma özelliği mevcutmuş. Peki bu vaatlerini bakalım gerçekleştirebilmiş mi?


Ürünün ambalaj tasarımını sevdim, üzerindeki Çince yazılar! hariç :) Kapak tasarımı da hem tümden açılabilen hem de kapaklı olarak tasarlanmış, güzel bir detay olmuş. İstediğiniz şekilde kullanabiliyorsunuz. Üründe sevdiğim şeylerden biri de, hem dış ambalajının streçlenmiş olması hem de iç kısmında bu kadar özenilmiş olması ve korunaklı bir şekilde müşteriye sunulması oldu. Gerçi birazdan yapısında bahsedeceğim ama zaten katı bir ürün, dökülme vs. olmaz ama nedense çok korunaklı bir hale getirmişler ürünü ?

Geçelim detaylara...

YAPI: Ürünün yapısını standart saç kremleriyle asla karıştırmayın, oldukça katı ve gerçekten de balmumunu andıran bir yapısı var. Bu kadar katı bir ürünü seyreltmeden saça uygulamayı ve sonrasında da çıkarmanın acayip zor olacağını hiç düşünmediler mi acaba? Ürünün kapağını ilk açtığımda olağanüstü şaşırmıştım zaten, gerçekten de bal mumu kıvamında bir ürün, saça çok zor uygulanıyor. Rengi falan inci beyazlığında sedefli bir ürün olsa da uygulaması gerçekten zor oldu, ürünün saça eşit olarak uygulanmasının mümkün olmadığını düşünüyorum aynı şekilde suyla durulaması da olağanüstü zor, çok fazla su harcıyorsunuz. Oysa saç kreminin de şampuanın da saçtan kolayca durulanması gerekmez mi?

KOKU: Güzel ve parfümlü bir kokusu var ürünün, ancak saçta kalıcılığı sıfır diyebilirim, o uzun durulama sürecinde saçtan akıp gidiyor ve geriye de pek bir şey kalmıyor :(

İŞLEV: Benim saçlarım belki de yağlı ve dalgalı olduğundan yani ürün bana tam anlamıyla uygun olmadığından sanırım hiç ama hiç işe yaramadı. Zaten yukarıda da bolca değindiğim üzere, durulama süreci çok uzun olduğundan ürünü tamamen saçınızdan arındırınca geriye çok da fazla bir şey kalmıyor. Saçlarımı sağolsun Dove şampuanla birlikte işbirliği içerisinde tanınmaz hale getirdiler, şimdilerde Elidor'a geri döndüm de işte eski haline döndürmeye çalışıyorum. Elbette ki suçu hemen bu ürüne atmadım, bir bu ürünle, bir bu ürünsüz, bir Dove şampuanla, bir Dove şampuansız defalarca kez denemeler sonucunda saçımı kurutan ve yıpratan ürünün Dove şampuan ile bu ürün olduğunu anladım ve ikisini de kullanmayı aniden kestim. Şimdilerde saçlarım Elidor'a ve Schwarzkopf'a emanet!


Açıkçası nefret ettiğim bir ürün oldu, sevmeye gerçekten çalıştım ama ya benim saçlarıma uygun değil ya da gerçekten işlevsiz boş bir ürün! Tam emin olamadım ama yeniden almayı, ne bu çeşidini ne de farklı bir çeşidini asla düşünmüyorum, aynı fiyata Elidor gibi güvenilir bir marka kullanmayı tercih ederim. Bu markanın yani Watsons'ın özellikle bira özlü saç bakım ürünü methediliyor ama ben nedense bunu almışım, onu da merak ediyorum ama bu kadar macera yeter şimdilik diyelim. Ben memnun kalmadım ama belki siz kalabilirsiniz, bereketli ve de oldukça uygun fiyatlı bir ürün, demedi demeyin :)))

Benim bu ürüne dair yorum ve görüşlerim işte bu şekildeydi, umarım yazımı severek okudunuz! Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM