Ürün Yorumu: Rival de Loop Lıp Butter

8.12.16

Merhaba yeniden !

Hafta sonuna iki kaladan selamlar... Artık günleri böyle adlandırıyorum:) Her neyse, bugün sizlerle son alışverişlerimde aldığım ürünlerden biri olan Rival de Loop markasının lip butter'ını yani dudak yağını paylaşıyorum, hadi hemen başlayalım!

Ürünümüz, mini minnacık bir kavanozda ulaşıyor elimize, 15 gram olan ürünün altı aylık bir kullanım ömrü var.


Aslında lip balmları çok seven bir insan olarak halen elimdeki üç beş arkadaşı yeterli bulmuyorum ancak dudaklarım minnak olduğundan da ürünleri genelde bir türlü bitiremiyorum. Mucize eseri bir iki sonraki bitenlerimde bir lip balm göreceğiz hehe ^^ Bu da o ürünün yerine almış olduğum bir ürün oldu, ayrıca da elimde bu tür bir lipbalm olmadığı için de almış oldum. Pişman değilim ^^

Görebileceğimiz gibi şahane renklerden oluşan teneke kavanoz bir ambalajı var, söylememe gerek var mı bilemiyorum ama kendisi inanılmaz tatlı :)


Kolay açılır kapanır bir kapağı var, oldukça sağlam. Ürünü dışarıda da kullanabilmek elbette mümkün, akma dökülme vs. yapmıyor.


Ürünü açtığımızda karşımıza şeker pembe/ fuşya renkte bir ürün çıkıyor. Ürün kavanoz formda olduğundan dolayı elle uygulanıyor. İnanılmaz güzel, çocukluğumun sakızlarından Şıpsevdi sakızları bilmem hatırlar mısınız, o sakızların kokularına sahip, meyveli tatlı bir kokusu var. Uygulama yaparken buram buram kokuyor ve harika bir keyif veriyor. Ürünün yapısı ise yağ kıvamında, çok katı bir kıvamı yok, elinizin ısısıyla yumuşayarak dudağa yayılıyor. Ancak lip butter yani dudak yağı olarak geçtiğinden dolayı elbette yağlı bir his bırakıyor. Ancak tahammül edilemeyecek yoğunlukta değil, hele ki öyle mükemmel bir kokusu varken! Çok hafif pembemsi bir renk veriyor dudağa. Sevmediğim tek özelliği bu oldu diyebilirim :( Renk yoğunluğu özellikle gündüz kullanım için biraz fazla, verdiği yoğun nem ile de birleşince biraz fazla pembemsi olabiliyor dudaklar.


Benim çok severek ve kokusunu buram buram koklayarak kullandığım şahane keyifli bir ürün oldu, böyle ürünler bakımı bolca keyifli hale getiriyor :)) Dudakları nemlendirmesi de bence gayet başarılı, yumuşacık yapıyor dudakları. Severek kullanıyorum ve miktarından dolayı da sanırım epey bir kullanacağım gibi duruyor ^^

*
Umuyorum ki yazımı keyifle okudunuz ve sizlere biraz bilgi biraz keyif verici bir yazı olmuştur. Yeni yazılarda da görüşelim lütfen ! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

5 yorum oku / yaz

  1. daha dün baktım bu şeker şeye ama nedense almadım.... :) keşke alsaymışım... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, ben de aldığımda rafta sadece bir tane kalmıştı :) Yeniden görürseniz belki şans verebilirsiniz ^^

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de rengi şahane, dudakta da tatlı bir pembelik bırakıyor üstelik :)

      Sil
  3. Fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))