Sosisli / Hot Dog Tarifi

29.12.16

Herkese yeniden merhaba !

Bugün sizlerle son zamanlarda denediğim en ilginç tariflerden birini paylaşmak üzere blogumdayım. Uzunca bir süredir herhangi bir tarif paylaşmıyordum blogumda, sizlerle bu güzelliği paylaşmak ve denemek isteyenler için de bir tarif sunmak istedim, umarım tarifi beğenir ve de denersiniz ^^

Ben bu güzel tarifi elbette kendim bulmadım, Youtube'da izlediğim güzel bir kanal var, Busemih Home. Sizler de bu tarife onun kanalından ulaşıp videolu bir şekilde izleyebilirsiniz, hadi geçelim benim yaptıklarıma :))


Malzemeler

1 paket Pınar Sosis
1 paket uzun sandviç ekmeği
2 - 3 yemek kaşığı salça / domates sosu
Göz kararı ketçap
Marul
Labne peyniri
Mayonez

YAPALIM !

Öncelikle Pınar Sosislerimizi açıyoruz ve tavada önlü arkalı bir şekilde kızartıyoruz. Sonra yağdan süzerek bir tabağa alıyoruz.







Sonrasında aynı tavayı kullanarak -işte burası önemli- içerisine salçamızı ekliyoruz, domates sosuyla daha farklı olabilir ben salçayla yaptım, biraz kavuruyoruz. Sonrasında içerisine göz kararı ketçap sıkıp kaynatmaya devam ediyoruz.




Kızarttığımız sosisleri bu sosun içerisine geri atıyoruz. Ve çatalla etraflarında minik minik delikler açarak çevirerek soslandırıyoruz.




Veee ekmeklerimize geçiyorum. Ben bu poşette satılan ekmekleri pek sevemiyorum, benim kullandığım da inanılmaz bayattı. Biraz döke saça da olsa hazırlamayı başardım ^^



Ocağımızın altını kapatıp sosisleri sosun içinde bırakıyoruz ve ekmeklerimizi hazırlamaya başlıyoruz. Ben yukarıda saydığım malzemelerle birkaç çeşit oluşturdum, özellikle labne çok yakışıyor ^^ İstediğimiz malzemeleri sosla birlikte harmanlıyoruz ve en son içerisine sosisimizi de ekleyip tamamlıyoruz. Benim hazırlarken çok acelem olduğundan sunumuna çok dikkat edemedim ancak sizler daha güzel sunabilirsiniz ^^ 




Veee afiyet olsun ! Salça sosunun kalanını yemeklerde de değerlendirebilirsiniz :)) Umarım tarifi keyifle okudunuz, yeni yazılarda da görüşelim lütfen ! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Valla canım çekti, akşam yemeğini düşünürken de ilaç gibi geldi :)
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Siz de benim yeni açtığım bloguma göz atıp görüşlerinizi paylaşırsanız çok mutlu edersiniz!

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle deneyeceğim, nefis görünüyor. Ellerinize sağlık :) Yeni takipçinizim bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. bayılırım Hat Dog'a evde de deneyeceğim en kısa sürede,,
    teşekkürler...

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))