Ürün Yorumu: Body Natur Papatya Özlü Ağda Bantları ( Yüz İçin )

2.12.17

Herkese merhaba!

Yeni yazıdan selamlar... Hafta sonunda sizlerle yepyeni bir ürün yorumu paylaşmak istedim, umarım iyisinizdir ve gününüz keyifli geçiyordur:) Havaların soğumasıyla birlikte benim çok da sevmediğim aylar gelmiş oldu, neyse kara kış da hoş geldi sefalar getirdi o zaman ^^

Bugün sizlere çok severek takip ettiğim Buse'nin Youtube kanalındaki videosunda bahsettiği bir ürünü anlatmaya çalışacağım, umarım keyifle okursunuz :) Peki bugünkü misafirimiz acaba kim?

Body Natur Gratislerde satılan bir marka iken ismini daha önce aslında hiç duymamıştım, Buse videosunda bayağı bir övünce ben de merak edip, tabi ki ihtiyaçtan da dolayı bir denemek ve kullanmak istedim. Ve kullandıktan sonra da neden bu ürünü ve markayı daha önceden keşfetmediğimi sorguladım :)

Ürünümüz, minik karton bir kutuda elimize ulaşıyor, üzerinde çok tatlış renkler mevcut ve bilgilendirmeler elbette... Ürünün arka kısmında da Türkçe açıklaması yer alıyor ^^


Ürünün ambalajlamasını çok sevdim ve başarılı buldum. Ayrıca hijyenik de, karton kutusunu atmadığınız zaman içindekileri daha hijyenik bir şekilde saklayabiliyorsunuz. Ayrıca kutunun küçük kısımlarında son kullanma tarihiyle birlikte kullanım ömrü olarak 18 ayın gösterilmesini de çok sevdim :)



Kutunun üzerinde yazanları hemen aktarayım: Yumuşatıcı papatya ile hassas ciltler için üretilmiştir. İçerisinde 12 bant ve 2 temizleme mendili bulunmaktadır. Doğal papatya ekstresi ile zenginleştirilmiş -tahriş olmayı engelleyen ve yumuşatıcı- extra yumuşak formülü sayesinde her cilt tipi için mükemmel ve uzun süreli 4 haftaya kadar- sonuçlar sağlar. Kısa tüylerde bile etkilidir, boya ve alerjen içermez.

Bakalım kutunun içerisinde neler var?


Kutunun içerisinden gördüğünüz gibi, bir adet kullanma talimatı, 2 adet temizleme mendili ve 12 adet de poşetli bir şekilde ağdalı bantlar çıkıyor. Kendisine minik bir ağda kiti de diyebiliriz aslında. Benim gibi kuaföre gitmeye hiçbir şekilde fırsat bulamayanlar için birebir diye düşünüyorum. Özellikle ağda batları çok kaliteli ve hijyenik bir şekilde sakladığınızda birkaç kullanım sizi idare ediyor. 

Ben bu ürünü zaten yüz tüylerimde kullanmak üzere satın almıştım, iyi ki de almışım. Normalde benim her türlü ağdada biraz tenim hassaslaşır, kızarır, uyuşur, ama bu üründe öyle bir olay asla yaşamadım. Üstelik gerçekten de iyi iş çıkarıyor. Ben şimdilik performansını 3 haftayla gözlemledim ama elbette bu durum kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir. 


Ağda bantları, bu şekilde arkadaşlar, orta bölgesinde ağda var sadece ama bu da iş görüyor. Hem böylesi saklama açısından daha büyük kolaylık sağlıyor. Kullandıktan sonra yine katlayıp sonraki kullanıma kadar poşetinde saklamanız gerekiyor ki daha uzun süreli kullanabilesiniz. Ayrıca kutunun hava almaması da önemli yoksa ağda bantları kuruyabilir. Ben kutusunda saklamayı tercih ediyorum. Ağda bantlarının öyle çok ağır bir kokusu da yok, oldukça hafif ve güzel bir kokuları var. Hiçbir şekilde tahrişe hatta bende her zaman olan kızarıklığa bile yol açmadılar, oldukça başarılılar :)


Temizleme mendilleri de gayet güzel, ağır bir kokuları yok ve ağda işleminden sonra mevcut yeri sakinleştirip yatıştırmaya yarıyorlar, ayrıca tabi bir de temizliyorlar. Sadece 2 değil de daha fazla olsaymış demeden geçemedim.


En önemlisi ise kullanım klavuzu, burada çeşitli dillerde bilgilendirmeler mevcut :)


Kaliteli ve uygun fiyatlı bir ürün arayanlara muhakkak tavsiyemdir, Gratislerde satılıyor dediğim gibi. İş gören ve gayet de başarılı olan ürünler, keşke daha önce tanışsaymışız ^^ Üstelik de fiyatları 10 lira gibi bir şey, böylesi bir hizmet için çok ama çok hesaplı. Benim çok sevdiğim ve de severek kullandığım bir ürün oldu, sanırım sonraki favorilerde kendisi baş köşede olacak :)

Benim bu güzelliğe dair yorum ve görüşlerim işte böyleydi arkadaşlar! Dilerim yazımı sevmiş ve de severek okumuşsunuzdur :) Yeni yazılarda da görüşelim mi? Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))