Ürün Yorumu: Kûr Hair Care Şampuan

21.11.17

Herkese merhaba!

Yeni yazıdan selamlar :) Umarım keyifler yerindedir, uzunca bir süredir çok fazla yeni ürün denemiyordum ama son zamanlarda yeni ürünler aldığımdan dolayı deneme şansım oluyor :) Yavaş yavaş sizlerle paylaşacağım elbette, bugünkü ürün de son dönemlerde denediklerimden... Detaylı bakalım mı?

Şampuanda sınır tanımayanlardanım dersem abartmış olmam muhtemelen, yeni ürünler denemeyi çok ama çok seviyorum, ah tabi bu her zaman çok da kolay olmuyor, bugün sizlere bahsedeceğim üründe olduğu gibi hakkında hiçbir fikrim olmadığı için denerken en az beş yüz kere düşündüğüm ürünler de oluyor, neticede söz konusu olan kıymetli saçlarımız... Her neyse, Almanya'da yaşayan akrabalarımızdan gelen hediye şampuanı paylaşmak istiyorum bugün sizlerle, kendisiyle çok iyi anlaştık da :)

Ürünümüz, pembe ve kırmızı renklerde, standart şampuan ambalajında elimize ulaşıyor, üzerinde neredeyse Almanca olmayan tek sözcüğün olmadığı bir ürün, 500 mililitrelik ürünün 12 aylık kullanım ömrü mevcut. Ön ve arka yüzlerine bakalım...




Gerçekten bu hediyeyi ilk aldığımda üzerindeki kelimelerin neredeyse birini bile anlamadığım bir ürünle acaba ne yapacağım diye düşünüp durmuştum, ancak şampuansız kaldığım bir dönemde kendisine bir şans verdim ve iyi ki de vermişim diyorum! Kendisi biraz ama birazcık harikadır da !

İnanılmaz sağlam bir ambalajı var açıkçası, orta yumuşaklıkta bir plastikten üretilmiş. Kapak kısmı da gayet kolay açılıp kapanıyor, ambalajını beğenmedim diyemem :)



Yakından bakalım:

YAPI: Şampuanın şeffafa yakın beyaz bir rengi var, çok akışkan ve yoğunluğu da oldukça az. Bu bakımdan ağır ve yoğun yapı severler için kötü haber diyebilirim. Genellikle ben de orta akışkanlık ve şeffaf renk sevdiğimden şampuan bana bolca hitap etti diyebilirim. Yapısını çok sevdim ve şampuanın üzerindeki yazıları çevirmen sayesinde az çok öğrenmiş olsam da yine de işlevini muhteşem bir şekilde yerine getirdi, saçı çok ama çok güzel temizliyor, bolca köpürüyor ve inanılmaz kolay bir şekilde arınıyor. Bu arada en önemli özelliği meyveli bir şampuan olması sanırım, şu ana dek de hiç meyve özlü şampuan kullanmamamdan dolayı bayağı bir garipsedim. İçerisinde Asai meyveleri, nar, yaban mersini var ve bunlar şampuanı benim için bir tık üste taşıdı, çünkü meyve ve çiçek kokuları ve içerikleri bende her zaman bir puan önde başlar!

KOKU: Muhteşem ama öyle böyle değil muhteşem bir kokusu var, yukarıda saydığım meyveler şampuana öyle bir koku veriyor ki duştan çıkmak istemiyorsunuz, zaten kırmızı meyveleri her zaman çok sevmişimdir, şampuanda ve saçımda bu kokuyu hissetmek de ayrı bir zevkti. Ben kapalı olduğumdan dolayı saçlarımın öteki yıkamaya kadar bu kokuyla kaldığını da söylemeliyim ama açık saçta durum böyle olur mu bilemedim.

İŞLEV: Normal ve kuru saçlar için üretilen şampuan, saçı gayet güzel temizliyor ve arındırıp yumuşatıyor. Saçlarımın saç kreminden önce bile yumuşacık olduğunu söyleyebilirim, benim için çok başarılı bir şampuan oldu ve saçlarımla çok iyi anlaştılar.


Boyutları da gayet başarılı olan bu şampuanı eğer bulursanız denemenizi tavsiye ediyorum, özellikle kuru saçlılar muhtemelen seveceklerdir. Ben ilk baştaki tereddütlerime rağmen şimdilerde bitmek üzere olduğu için üzülüyorum, keşke bitmese diye. Benim her şeyine bayıldığım çok güzel bir hediye oldu, Hatice ablama burdan da teşekkür edeyim :)) Bu ve diğer güzel hediyeler için çok teşekkürler ^^  

Benim bu güzelliğe dair yorum ve görüşlerim işte böyleydi arkadaşlar! Dilerim yazımı sevmiş ve de severek okumuşsunuzdur :) Yeni yazılarda da görüşelim mi? Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))