Bitenler #15 (Sevdiklerim - Sevmediklerim)

11.11.17

Herkese merhabalar!

Yeni yazıdan selamlar, umarım keyifler yerindedir :) Bugün hafta sonuna özel olarak güzel ve okuması keyifli yazılarımdan birini yazmak istedim :)) Son zamanlarda bitirdiğim ürünleri bekletmeden hemen paylaşmak istedim, umarım yazımı keyifle okursunuz ^^


Hemen bitirdiğim ürünlere geçiyorum:


Head & Shoulders Klasik Bakım Şampuanı: Eşimin severek kullandığı tek marka diyebilirim, gayet memnun, sürekli aldığımız bir ürün zaten, yeniden alınacak ^^


Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Bakım Şampuanı: Sanırım bu şampuan hakkında neredeyse her bitenlerimde bir yorum var, o nedenle üzerinde çok durmayacağım bu ürünün. Delicesine sevdiğim ve kullandığım bir ürün, dönüp dolaşıp gittiğim kürkçü dükkanım benim :) Bende her zaman kredisi olan bir ürün, saçımı adam ettiği yetmezmiş gibi bir de temizliyor eh daha ne olsun ama değil mi? 

Loreal Elseve 6 Mucizevi Yağ Besleyici Şampuan: Saçlarım yağlı olduğundan dolayı aslında çok temkinli yaklaştığım bir seri bu seri ve genellikle de çok fazla ürünlerini kullanmadım ancak şampuanı güzel temizleyip saçımı da yağlandırmadığı için sevdim diyebilirim. Ancak favorim değil tabi:(


Restorex Sağlıklı Uzama Etkili Işıltılı Bakım: Kız kardeşimin tavsiyesi üzerine aldığım bir spreydi ve gerçekten saç uzatma etkisini ikimiz de gözlemledik diyebilirim. Gayet başarılı ve güzel bir spreydi. Yeniden alabilirim elbette :)

Schwarzkopf Gliss Kur: Saç kremi niyetine kullanıp bitirilen bir üründü, güzel yumuşatıp bakım yaptığını da hissettiğim için sevdiğim bir ürün oldu genelde, yeniden alabilirim:)

Avon Advance Techniques Supreme Oils: Çok bayılmadığım bir ürün oldu, yani aslında olsa da olur olmasa da olur diyebilirim. Bunun yerine alınabilecek sürüsüyle ürün var malesef ki :( Yeniden almayacağım bir ürün.

Elidor Yağlı Saçlara Özel Kuru Şampuan: Bittiği için sevindiğim bir ürün oldu, sanırım kuru şampuan fikri tam olarak bana göre değil. O nedenle yeniden alınmayacak :(


Blume 100'lü Peçete: Sürekli bu markayı ve türevlerini alarak kullanıyorum, gayet de memnunum. Genelde bu tür peçetelerin kaliteleri de birbirlerine benzer olduklarından marka ayrımı çok da mantıklı gelmiyor.

Gilette Simply Venus: Özellikle bu mavi olanları çok sevdiğimi söylemem lazım, bilmem kaçıncı paketi kullanıyorum, çok ama çok memnunum.

Benri Disk Pamuklar: Yine bir bitenler klasiği daha. Uzunca bir süredir almıyordum ama sanırım bir yerlerden çıkan son paketi de bitirmişim :) Yeniden alabilirim elbette.


Eyfel Parfüm: Güzel ve çok da ağır olmayan bir kokusu vardı, ancak koku konusunda biraz hassas olduğum için sanırım yenide almayacağım.

Avon Sport Vitaly: Uzunca bir süre önce yazısını da blogumda yazdığım bir parfümdü, güzel ve hafif bir kokusu vardı, ancak sanırım yeniden almam.

Avon Instict Parfüm: Annemin, kız kardeşimin ve benim çok ama çok sevdiğimiz bir güzellik daha bitti ancak kataloglarda hiç görmüyorum bu ürünü, sanırım üretimi bitti. Avon'un bu politikasına gerçekten gıcık oluyorum, beğendiğimiz bir ürünü her daim bulmak ve almak hakkımız değil mi ? :(

Sandy Magic Clean Jel Temizleyici: Berbat bir üründü kesinlikle, inanılmaz yoğundu ve erkek traş kolonyası gibi kokuyordu, güzel temizliyordu ancak benim için kokusu daha önemli olduğundan kendisiyle vedalaştık. Kesinlikle yeniden almayacağım.

Aron Aseton: Kız kardeşimin kullanıp bitirdiği bir üründü, boyutları vs. ideal aslında tam çantaya atmalık. Herhangi bir asetondu işte diyor :)

Ceradolin Krem : Yoğun ve nahoş kokulu bir kremdi, bittiği için mutluyum. Açıkçası böyle yoğun kremleri hiç sevemiyorum ne yazık ki.

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici: Severek kullanıp bitirdim ama ürünün sonlarına doğru bir bozulma oldu yine, gözlerimde tahrişe yol açtı. Elimdeki son tüpü de bitirip ondan sonra sanırım Garnier ile devam edeceğim :)

Mesir Kozmetik Limon Kolonyası: Kolonyaları çok sevdiğimiz için bitenleri buraya da eklemek istedim, açıkçası yine bu tarz ürünlerde de marka falan çok takmıyorum :) Elime geçeni alıyorum, hepsi aynı gibi geliyor.


Hobby Senses Manolya Özlü Vücut Şampuanı: Manolya kokusu en sevdiklerimden, ancak bu üründe ne yazık ki hiç kalıcı değildi, güzel temizliyordu ancak kokusunun kalıcı olmamasından ötürü yeniden almam.

Orkid Pedler: Çeşitlerini denesem de fark etmiyor, hepsi gayet güzeller, iyi iş çıkarıyorlar.


Vernel Max Taze Gül Ferahlık İncileri Yumuşatıcı: Vernel'in bu pembe ambalajlısını çok seviyorum, arada değişik kokular denesem de geri döndüğüm çok oluyor.

Fairy Bulaşık Tableti: En sevdiğim ve memnun olduğum diyebilirim, yenisini aldım bile, çok güzel temizliyor ve gerçekten işini çok iyi yapıyor. Bu markadan şaşmıyorum.

Clin Cam Temizleyici: Çok bir farkını göremediğim bir ürün oldu ama buram buram mis gibi limon kokuyor, bayıldım diyebilirim. Camları da güzel temizliyordu bulursam yeniden alabilirim tabi.

Finish Makine Temizleyici: Arada bir kullandığım bir ürün, gözle görülmüyor ama umarım işe yarıyordur :)) Yeniden alıyorum tabi ki ^^

*

Ve yazımın sonuna geliyorum, umarım yazısımı severek ve ilgiyle okudunuz :) Yeni yazılarda da görüşelim mi? Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))