Avon Alışverişim Şubat

8.4.16

Günaydın!

Merhabalar... Yeni bir günde, haftanın son gününde yeni bir yazıyla daha bir aradayız, umarım gününüz güzel geçiyordur... Bu güzel günde sizlerle Bursadayken Şubat ayında yapmış olduğum katalog alışverişimi paylaşmak istiyorum. Hemen başlayalım !

Biraz geç kalmış oldu ancak Bursa'da tanıdığımızın temsilciliği aracılığıyla sipariş vermiştim, elime kargo yoluyla ulaştığından ancak paylaşabiliyorum, zaten katalog alışverişi olduğundan Gratis alışverişimden önce bunu paylaşmak istedim, bu arada sonraki alışveriş yazısı o olacak ^^

Tamamen ihtiyaç alışverişi olduğunu bilmem söylesem mi? Ama her alışverişim öyle zaten ^^


Aldıklarımın genel görünümü:


Bu alışverişte birkaç merak ettiğim ürünü almış oldum, bolca el kremi yedekledim ve bir de aslında yanlış gelmiş olan bir ürünü satın aldım ama olsun, hadi yakından bakalım:

İlk olarak Avon'un en sevdiğim ürünlerinden el kremlerinden resmen depoladım ama öyle böyle değil, sanırım bir senelik çantamda taşıma el kremimi almış oldum, bunlar oldukça uygun fiyatlılar, her çeşidinden ( dört çeşidi var ) ikişer tane yedekledim, hepsine bayılıyorum doğrusu ^^



Çok sevdiğim maskem bitti, onu yeniden aldım. Aynı serinin bir de temizleyicisi üretilmiş, kaçırmadım, ancak ne yazık ki fiyatlarını hiç hatırlamıyorum ^^




Son olarak da salatalık ve yeşil çay özlü yeni çıkan yüz temizleyicisinden istemiştim, ancak onun yerine yüz kremi gelmiş :( Avon'dan yüz kremi almayacağım demiştim ama malesef yine almış oldum, neyse kullanıp yorumlayacağım ama yine de ^^



Vee böylece de minik alışverişimin sonuna gelmiş olduk, umarım keyifle okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşelim lütfen! Yeni yazılarımdan haberdar olmak için blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️








You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))