Ürün Yorumu: Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir Yağ Terapisi

14.11.15

Herkese merhabalar...

Hafta sonunun ilk gününden kocaman selamlar... Güzel güneşli bir günde ben de sizlerle yeni bir yazı paylaşmak üzere blogumdayım... Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve şurada yazdığım alışverişim esnasında satın aldığım bir saç bakım yağından söz edeceğim... Dilerseniz hemen başlayalım...

Saç bakım yağları benim olmazsa olmazlarımdan... Özellikle son zamanlarda argan yağı herkesin olduğu gibi benim de favorim durumunda... Bugün sizlere üçüncü argan yağı ve farklı marka deneyimimi aktaracağım. Bundan önce ilk olarak Avon Fas Argan yağını denemiş ve şurada yazmıştım, akabinde Marrakesh argan yağını deneyip şurada yorumlamıştım, şimdi de Pantene'in yağ terapisini deniyorum...


Ürünün genel Pantene havası dışında çok ergonomik bir ambalajı var, şeffaf plastik bir ambalaja sahip, plastik şişe olması kırılmayı ve dökülmeleri engelliyor... 


Ön yüz gerçekten de çok güzel tasarlanmış, zaten oldum olası Pantene'in ürün ambalaj anlayışına hayranımdır. Bu ürününde de güzel bir görsel eşliğinde kilit kelimeler kullanılmış. 


Ön yüzde özellikle 'Durulama Gerektirmez' ibaresi yer alıyor. Evet, bu bir durulanmayan argan yağı...100 mililitrelik bir ürün bu, ben miktarını başarılı buldum, sıkılmadan sık sık alıp değiştirebilmenize de olanak sağlayan bir miktarda üretilmiş. Bu arada Fransa'da üretilmiş. Arka yüzde de gerekli bilgiler yer alıyor, ürünün tanıtımı ve kullanım önerileri şeklinde... Ürünü açtıktan itibaren on iki ay kullanabiliyoruz ve ürün ambalajı da geri dönüşümlü ^^ Çevre dostu ^^


Açık ceviz yeşili küçük pompası ise boyutlarının aksine işlevini gayet güzel yerine getiriyor, dış bölümündeki şeffaf kapaksa ürünü koruma konusunda gayet başarılı. Ben bu ürünle ilgili hiç beğenmediğim bir şey söylemedim herhalde, sanırım her şeyini çok beğenmişim :)))


Bu ürün, arka yüzünde yazan kullanım önerileri ve tanıtımlara bakacak olursak Loreal Elseve'in Mucizevi yağına da benziyor biraz, henüz onu kullanmadım ama deneyeceğim, aklımda! Belki o zaman karşılaştırmasını daha doğru yapabilirim ^^ 

Ürünün şuan yarısındayım, epey bir zamandır kullanıyorum, sadece banyo çıkışlarında saçımı saç kremiyle banyoda veya dışarıda yıkadıktan ve duruladıktan sonra, ortadan ikiye ayırdığım saçlarıma dört pompa bir yana, dört pompa bir yana olmak üzere kullanıyorum ve inanılmaz memnunum ! Tabi siz yukarıdaki resimden de okuyabileceğiniz diğer kullanım şekilleriyle de kullanabilirsiniz, ama benim tercihim bu yönde oluyor. Aynı zamanda bir diğer önerim de şöyle: Bu ürünü beklettiğiniz yer mutlaka düz bir zemin olsun, sakın yatırarak saklamayın bu ürünü, ben dik tutarak bekletiyorum kullanımdan kullanıma. Sizlere de böyle yaparak ürünün ömrünü uzatmanızı tavsiye ederim :))


Pantene meşhur Pro-V formülü ile Fas'dan gelen değerli argan yağlarını birleştirerek bir yağ terapisi sunduğunu iddia ediyor. Pro V gözle görülebilir bir şey olmadığından ya da hissedilebilir bir şey olmadığından o konuda yorum yapamayacağım ama bu ürün vaatlerini yerine fazlasıyla getiriyor!

Üç dört günde bir kullanmama ve her kullanışta sekiz pompa ürün harcamama rağmen oldukça da bereketli, henüz yüzde kırkını bitirebildim ama bitmesin diye de dua etmiyor değilim ^.^ 


Geldik en son ve en önemli konuya, benim yorumlarım... Bu ürünle ilgili beni en çok yanıltan şey yapısı oldu... Daha önce de argan yağları kullandığımdan bahsetmiştim sizlere ancak o yağların formülleri olağanüstü ağırdı, yoğundu, yani tam bir yağdı gerçekten de yapı itibariyle... Ancak Pantene'in yağ terapisi ürününün yapısı daha çok sıvı, hafif ve akışkan... Böyle bir durumla karşılaşınca ilk etapta fazla etki etmeyen zaten uygun fiyatından dolayı da sıradan bir ürün olarak önyargılı davranmış ve düşünmüştüm, ancak kullanmamla fikirlerim hemen değişti... Sizler de formülünü biraz fazla sıvı bulursanız şaşırmayın ama çok yoğun formüllü yağlar da saça tam etki ediyor diyemeyiz, o nedenle ön yargılı yaklaşmayın derim ben !

Sonrasında kokusuna gelecek olursak; gerçekten bir argan yağı kokusu var ama Pantene'e özgü bir koku da var, onu hissediyorum... Bu ürünü ne zaman kullansam saçlarım da ellerim de mis kokuyor, kokusuna aşığım... Gerçekten de ürünün ön yüzünde söylendiği gibi hafif yağ formüllü bir ürün bu... Kokusu hafif, yapısı hafif, ambalajı hafif... Gün içerisinde çantanıza bile atabilirsiniz...

Yukarıdaki resimde de görebileceğiniz gibi şeffaf akışkan bir yapısı var, ışıltı vs. yok, o nedenle saf yağ görünümünde diyebiliriz...


Kısacası, ambalajıyla, yapısıyla, kokusuyla ve işlevini tam olarak yerine getirmesiyle kalbimde taht kuran ürünlerden biri oldu, yine yeni yeniden alır mıyım? Kesinlikle kocaman bir evet. Hak ediyor çünkü... Bu ürünü stoklamak lazım ^^ Ayrıca kendisi son zamanlardaki favorilerime de girdi, onun da yazısı hemen şurada ^^

Diğer Argan yağı yazılarım:


Evet arkadaşlar, sizlerle güzel bir saç bakım ürünü yorumu daha paylaştım, umarım sevmişsinizdir yazımı... Daha güzel kozmetik yazılarında da görüşelim !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️


You Might Also Like

11 yorum oku / yaz

  1. Ben de keratase kullaniyorum ama bence diger yaglardan farki yok hepsi de cok kullanisli saclara iyi geliyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle artık yağsız yapamam diyenlerdenim :) Ne marka olursa olsun fark etmez, arıyorum resmen öyle alışmışım...

      Sil
  2. Adsız27.2.17

    Şekillendirici kremi bu yağı kullandıktan hemen sonra sürsem bi sorun olur mu acaba beni aydınlatabilir misiniz

    YanıtlaSil
  3. Bütün natural yağlar saçlara iyi geliyor. Bir çok yağ çeşidi var ancak teker teker almak zahmetli ve bazıları çok pahallı. Bende çoğunu içinde bulunduran katkısız keratin yağı kullanıyorum hem uğraşmıyorum daha avantajlı geliyor

    YanıtlaSil
  4. Adsız15.8.17

    Kullanıyorum iyi geliyor ����

    YanıtlaSil
  5. Adsız15.8.17

    Üç haftadır kullanıyorum saçlarımı çok güzel yaptı valla

    YanıtlaSil
  6. açıklayıcı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Bende kullanmaya başladım bakalım zamanla sonuçları paylaşırım sizlerle

    YanıtlaSil
  8. Bende kullanmaya basladim umarim iyi gelir

    YanıtlaSil
  9. Saçımı uzattı valla çok güzel hem yumuşacık yapıyor saço

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten gzl ilk yıkamada bile saça ayrı hava katıyor

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))