Bayram Alışverişim

20.10.13

Herkese merhabalar arkadaşlar...

Öncelikle herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun, Kurban Bayramı da bitmiş oldu böylece... Uzun zamandır yani sekiz koca gündür yazamıyordum çünkü bayram tatilindeydim ancak bugün dönebildik.Rotamız Kütahya-Bursa ve İstanbul'du. Nihayet evimize döndük ama bayramdan arta kalanlar adı altında çektiğim görüntüleri ve videoları daha sonraki yazımda paylaşacağım. Ama öncelikle bayramdan önceki Cumartesi günü yaptığımız ve oldukça yoğun geçen alışverişimizden söz etmek istiyorum:) Güzel ve uygun bir alışveriş oldu bizim için hadi bakalım neler almışız?



BİR BAVUL ALIŞVERİŞ

İlk önce bir el valizi aldık, çünkü kısa süreli yolculuklarda kocaman bir valiz hiç de rahat olmuyor.


Eşimle ikimize de bayramlık bir kaç parça eşya aldık. Bunlar eşime...Güzel mavi ve beyaz çizgili çok da kalın olmayan bir kazak ile kareli gömlek :) Taba rengi ayakkabılarıyla muhteşem kombinlendiler :)


Bunlar da benim cicilerimdi... Omuz kısımları transparan siyah yarım kollu bir hırka ile bordo uzun eteği kırmızı alacalı renkte gülleri olan siyah çerçeve bir eşarpla kombinledim:)


Ayakkabılarım da oldukça rahattı :)


Akabinde diğer ıvır zıvırlar da şöyleydi:

Bunları iki annemize hediye olarak aldık, umarım beğenmişlerdir. Şimdi eli boş gitmeyelim dedik. Üstteki kayın validemin diğeri annemin...


Bir çift daha ayakkabı aldım, yazın giymek için...Bunları gerçekten çok sevdim.


Bir ay yetecek kadar çok çorap aldım:)


Son olarak da kışlık bir kazak aldım. Kolları taş detaylı..


Evet bizim alışverişimiz bu kadardı. Zaten çok da fazla bir şeye ihtiyacımız yoktu. O yüzden işimize yarayan şeyler almaya gayret ettik. Sevgiler, selamlar arkadaşlar...


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 
Hasibe ♥️










You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))