KIR DÜĞÜNÜMÜZ!

19.2.13





Yazımın başlığından da anlayabileceğiniz gibi evlenmek üzereyim:) Evet o şanslı yavuşuklumu buldum ve dünya gözüyle dünya evine girmek niyetindeyiz efenim afiyet ve tevazuyla inşaallah maşaallah. (Neden Bülent Ersoy hanımefendiye bağladı lan bu şimdi diyebilirsiniz elbette, hakkınızdır!) Neyse evlenmek üzre olan bir baayan olaraktan ben (bayanı blerek yanlış yazdım: hani vardır ya uzatarak söyleyenler, onları anmak istedim de bir nebze:) blogumu da bu mutlu haberden mahrum etmek istemedim açıkçası.

Haziran sonu gibi düşünüyoruz kısmetse, inşallah olur artık altıncı senemizde:) Eh, bir zahmet yani.
**
Güzel fikirler var kafamda ancak, bilemiyorum hala. Araştırma soruşturma devam ediyor henüz. Bir finale yetişirsek siz değerli okumayan okuyucularıma da ilan ederim elbette:) umarım güzel olur herşey:)


güzel bir gelin olmak istiyorum, eh bakalım? Tabi bu iş yoğunluğunda nasıl olacaksa? Şimdi kardeşler siz düşünün, Kütahya, İstanbul ve Bursa arasında bu üç şehirdeki insanlarla Bursa'da organze etmek istiyoruz bu düğünü. Kolay mı? Valla göz korkutmak gibi olmasın ama, bence uzak aşkların kavuşması çok uzak!
Biz bile altı sene bekledik bacım kolay mı?


Bu arada söylemiş miydim? Ben iki defa evlilik teklifi aldım ama ikisi de laf aramızda kalsın klişeydi! Fazla fantezist bir çift değiliz biz! Hayatı tekdüze yaşıyoruz, ancak düğünümün şahane olmasını istiyorum, umarım bu hayalim bari gerçekleşir, dualarınızı esirgemeyin benden...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

 Hasibe ♥️

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))