Deniz, Kum, Günes : Sarımsaklı

20.9.16

Selamlar...

Yine istenmeyen bir ara ve yeniden blogumda uzunca bir süre yazısız günler... Neyse ki çarçabuk bitti bu istenmeyen ara ve yeniden biriken tüm yazılarımla blogumdayım. Bugün gerçekten çok geciken bir yazıyı hemen paylaşıp aradan çıkarmak istiyorum, çünkü yazılacak çok yazı var..

Bugün sizlerle geçtiğimiz ay eşimle yapmış olduğumuz minicik tatilimizden anıları ve kısaca yorumlarımı paylaşacağım... Bizler için de güzel anılar kalmış olacak :)

Sarımsaklı uzun süredir methini duyduğumuz minik ve şirin bir tatil beldesiydi, o sebeple biz de kendisini biraz yakından tanımak istedik. İnternette uzun süren araştırmalar neticesinde Tunan Motel'de iki günlük bir yer ayırttık ve bu harika tatilden inanılmaz memnun kaldık. Motelden de inanılmaz memnun kaldık, hatta bir sonraki sene bu tatili biraz uzatmaya da aynı şekilde karar verdik, şimdi çevreden birkaç izlenimle yazıya devam edelim :)

Yoldayız...

Motelimiz uzaklardan gözüktü işte... Biraz tatil sitelerindeki yorumlar biraz da görseller etkili oldu seçimimizde... Bembeyaz bir motel, görenlerin gönlünü açıyor gerçekten de. Bodrumu hatırlattı bana. Çok da memnun kaldık, iyi ki seçmişiz. Her şeyiyle, sabah kahvaltısı ve akşam yemeği, havuzu ve odalarıyla bizden tam not aldı :)) Otelin ilk görünümleri şu şekilde:

Odaya çıkıyoruz, iç dekoru sade ve şık diyebilirim.

Özellikle çocuklu aileler için biçilmiş kaftan odaya da göz atalım:

Beni en çok cezbeden minicik de olsa balkonlu odalarıydı. Balkonu gerçekten çok seviyorum ben, otel odasında olması da ayrı bir güzeldi yani. Hatta kendime bir köşe bile hazırladım.

Balıkesir Ayvalık Sarımsaklı'da ilk gün doğumu...

İlk kahvaltımız...

İkinci günümüzde denize doğru yol alıyoruz. Akşama kadar denizden kopamadık :))

Sarımsaklı sahili ailelerle dolu, eğer ailenizle gitmek istiyorsanız hani şöyle çoluk çocuk :)) Ben tavsiye ediyorum, özellikle Ağustos sonu Eylül başları gibi ):)

Şezlonglar ücretli, günlük olarak ücreti 7.5 lira. Biz de hemen iki tane kiralıyoruz.

Kitapsız olmaz, okuyamadım fazla ama olsun yine de o da gezdi oraları :))

Kumu da denizi de tertemizdi, gönül rahatlığıyla gittik ve bayıldık adeta. Kalbimiz Balıkesir'de kaldı yani...

Dönüş yolculuğunda ise aklımız Uçak Restaurant'ta kaldı ( orijinal ismi bu değil ama ben böyle hitap etmeyi daha çok sevdim :) ve tabii ki listenin bir yerine de eklendi, umuyoruz bir gün gidip ziyaret edebilmeyi, kısmet olursa o kareleri de mutlaka blogumda paylaşırım :)

Tatilimiz tam olarak böyle sonlandı diyebilirim, şimdi de sizlere yanımda neler götürdüğümü gösterip bu yazıma son vereceğim, aslında bunu ayrı bir yazıda paylaşmayı düşünüyordum ancak bu yazının sonunda daha faydalı olacağını ve kolay ulaşılabileceğini düşündüm :) Bu karelere sığmayanlar da var maalesef, onları da hatırlayabildiğim kadarıyla ekleyeceğim. Hemen başlayalım !

Vichy'nin 50+ faktörlü güneş kremini götürdüm, bunu kullandım ve olumlu olumsuz özellikleriyle yakında detaylı olarak blogda olacak :) Neutrogena'nın yağsız yüz nemlendiricisini bitirmek üzereydim onu da yanımda götürdüm ve bitirdim. Bunun öncesinde Himalaya yüz temizleyici köpüğümü de götürdüm, görselde yok :) Vücut spreyi olarak Avon Pur Blanca'mı götürdüm, rafın arkalarında kalmıştı uzun zamandır, kullanmış oldum. Yine yüz toniği olarak gül suyumu eksik etmedim :) Flormar'ın bu en sevdiğim dudak kalemini götürdüm, acil durumlar için. Galiba en çok saç ürünü götürmüşüm, Avon'un bu saç yenileyici spreyini aldım yanıma, nolur nolmaz diye.
Maskaramla göz makyaj temizleyicimi yanıma aldım. Bu arada Garnier'in göz makyaj temizleyicisine başladım, en kısa sürede blogda olacak :) Pantene'in yağı da yine azıcık kalanlardan, onu da yanıma aldım gitti :)) Vee en son olarak da Eklips'in bu saç tarağını aldım yanıma, ta ta ta taam hazırım !

Evet bir yazının daha sonuna geldik, umarım yazımı beğendiniz, yeni yazılarımdan haberdar olabilmek için blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))