Normale Dönüş

4.7.13


Artık normale dönme vakti geldi diye düşünmeye başladığımdan dolayı bloguma geldim. Pazar günü düğünümüz bitti. Çok şükür her şey istediğimiz gibi olmasa da sonunda yoğun tempodan kurtulduk. Şimdilerde özlediğim kitaplarıma geri dönmeye çalışıyorum. Eski moda dönmek zor olacak gibi görünüyor. **


 Ancak olsun azmin elinden kurtuluş olmaz. Hayatımın aşkı kendi çapımda yazdığım kitabım da devam edecek elbette. Bu kadar çok kitap yazarı varken kendimde bu cesareti nerden buldum bilemiyorum ama gerçekten içimden gelerek ve sindirerek yazmaya çalışıyorum. Kitap genel olarak satan konulardan değil, yani içinde aşk, seks ve para bolca var ama tamamen bunlardan örülü bir kafes değil. Okuyanlardan gelecek tepkileri buradan paylaşacağım. Ancak Hristiyanlık ve gizli tarikatlarla alakalı olduğunu söyleyebilirim.*

-
Dan Brown özellikle takip ettiğim bir yazar. Herşeyiyle olmasa da araştırmacı kişiliğiyle benim ilgi alanım dahilinde. Bir de İngiliz olmasa daha iyi olacak, sitesini anlamak için sözlükle gezmek gerekiyor:)

-

Şaka maka bu Cumartesi kitapçıya uğrayacağım, bakalım raflar nelerle dolmuş? Farklı yazarlar ve yorumlar tatmak iyi oluyor kendimi ve yazarlığa adım atışımda nerede olduğumu görüyorum. Bu arada yazarlıktan ekmek çıkarabileceğim gibi bir düşüncemhiç olmadı, eh başarısız olursam da ki eminim biricik kocamdan başkası alıp okumayacaktır ama olsun, vazgeçmeyeceğim. Çünkü yazmak benim için bir aşk<3 Okumak kadar olmasa da...
-
 bu arada ben diğer yazarlar gibi burnu büyük de olmayacağım, geçenlerde Elif Şafak'a bir e-posta yazmıştım, zahmet edip cevap bile vermedi. Ne kadar üzüldüğümü anlatamam.:(( Twitter'dan da baktım, kimseyi takip etmiyor, bence kendini bu kadar toplumdan soyutlamamalı, kendi sağlığı için!

Dan Brown demişken, tüm kitaplarını okumayı ve yol göstericim olmasını düşünüyorum, en son okuduğum Kayıp kitabı pek sarmadı ama ben bitirmeyi deneyeceğim. Nazi Almanları sanırım 'out' oldu, Dan Brown 'in'...


Sevgiyle kalın...


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       



You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))