TAG : Hakkımda 50 GERÇEK

17.9.14

Herkese merhabalar...

Güzel bir Çarşamba gecesinden selamlar... Bugün normal planımdan biraz saparak sizlerle Youtube'da epey popüler olan Hakkımda 50 Gerçek TAG' ini paylaşmak istedim... Blogumda TAG yazıları da yer alsın istedim ani bir kararla, bu normal akışı değiştirecek biraz ama yine de beğendiğim bazı tagleri paylaşmak istiyorum... Her neyse yine çok konuştum :) Hadi başlayalım :)

HAKKIMDA 50 GERÇEK


1- 10 Ağustos 1990 Cuma gecesi saat 22.00'de dünyaya gelmişim...


2- Aslan burcuyum, burcumun tüm özelliklerini taşıyorum :)

3- Çocukluğumdan beridir Galatasaraylıyım, ailemde öyle fanatik değildir ama hatta babam futbol bile izlemez ama ben böyle doğmuşum sanırım :)


4- Yarı -eşimden dolayı- Tavşanlı Linyitspor'luyum, yarı Bursasporluyum... Eşim duymasın ama Bursaspor daha ağır basıyor :)


5- Özel eğitim alanında görev yapıyorum. Zihin Engelliler Sınıf Öğretmeniyim.


6- En sevdiğim renk = Siyah...


7- Çalışmayı çok severim, sanırım bu genetik :) Çünkü annem de babam da arı gibiler...


8- Hayvan fobim var malesef... Yaklaşamıyorum, dokunamıyorum :(


9- En sevdiğim grup : Evanescence. İngilizce Rock hastasıyım :)



10- En sevdiğim şarkıcı Evanescence'nin solisti Amy Lyn Lee, en sevdiğim şarkı : My Immortal...



11- Sabah uykusunu çok severim, ufacık bir sese bile uyanırım ama ses olmazsa öğlene dek uyuyabilirim...


12- En sevdiğim müzik türü : Rock...


13- Sabırsız bir insanım malesef :(


14- Sürprizleri yapılamadan çakarım ama çok da severim :)


15- Bazen özel günleri unuturum, aşırı unutkanım :(


16- Çok uzun süre şehirlerarası otobüs yolculuğu yapamıyorum, maksimum 4 saat :(


17- Uçağa binemiyorum, hiç binmedim, uçak fobim var..


18- Kağıt hobilerini çok severim :)


19- Çocukluğumdan beri kitap okumayı severim :)


20- Sonsuza dek bir kütüphanede kalabilir, hapsolabilirim...


21- Salaş tarzı severim...


22- Yüzük, küpe takarken renkli ve abartılı olanları severim :)


23- Bir gün hayallerimdeki eve kavuşursam her odanın farklı renk olmasını istiyorum. Bir de içerisinde kendime ait istediğim gibi dağıtabileceğim bir oda :)


24- Agatha Christie ve Sir Arthur Conan Doyle'dan vazgeçemem :(


25- En sevdiğim aksesuarlar küpeler ve yüzüklerdir...



26- Bana göre en sıra dışı kadın yazarımız : Ece Temelkuran...


27- Dünyadaki tüm kitapları okumak istiyorum...


28- Her diziyi sevemiyorum, izleyemiyorum :( İlgimi çekerse en çok sitcomlar :)


29- CSI ve Rızzoli & Isles serilerine aşığım <3 p="">



30- Cem Yılmaz ne yapsa izlerim :)


31- Yazı yazmayı çok seviyorum... Kolum yoruluncaya kadar yazabilirim :)


32- Avril Lavigne'yi çok başarılı buluyorum ve tarzına hastayım <3 p="">


33- Ölene kadar ya kumral ya da kızıl kalmak istiyorum :) No Blonde !




34- Aşk romanlarını vakit kaybı olarak görüyorum malesef :( Ancak bazıları için okumayı sevdirici olabilir tabi...


35- Lensten korkuyorum, orjinallikten yanayım :)


36- Konusunu ilginç bulduğum ve ilgimi çeken her şeyi okur, izler severim :)


37- İlk etapta yeni tanıştığım insanlara karşı temkinli yaklaşırım :)


38- Basketbol ve futbola bayılırım, eşimle birlikte bulabildiğimiz her maçı izlemeye bayılırız :)


39- Öğretmen olmak hayalim değildi, seçtiğim kutuda çıktı :(


40- Konuşmayı pek sevmem, daha çok dinlerim...


41- Çillerimi seviyorum...


42- Bir yörük kızıyım.. :)


43- Iphone 4S kullanıyorum ve onunla çok mutluyum,, elbette favori rengim olan siyah :)


44- Bilgisayar ve internet bağımlısıyım...


45- Sigarayı ailecek kullanmıyoruz, kullananlara da bırakmalarını tavsiye ediyoruz :)


46- Hiç alkol kullanmadım :)


47- Sarı kolayı severim, gazoz ve siyah koladan hoşlanmam...


48- Bir soda limon manyağıyım :)


49- Saçımı uzun zamandır boyatmadım ama düşünüyorum...


50- En büyük hayalim bir yazar olmak...


Evet arkadaşlar, eğer sonuna dek okuyabildiyseniz epey uzun oldu biliyorum ama nihayet yazımızın sonuna geldik... Umarım beğenmişsinizdir, ben hazırlarken epey eğlendim hatta önce not defterime sonra da buraya ayrı ayrı iki kez yazdım :) Daha güzel Tag ve Mim postlarında görüşmek üzere :))

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 

















































You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM