Gratis Alışverişi #3 / İstiklal Caddesi-Taksim

3.2.14

Herkese merhabalar...

Bugün Istagram'da da haber verdiğim üzere sizlerle yaptığım ufak Gratis alışverişini paylaşacağım..Az sonra Bursa'ya yolculuğum olduğundan lafı fazla uzatmadan sizi resimlerle ve alışverişimle baş başa bırakıyorum :)

Gratis'ten Ne Aldım?

Öncelikle bu alışverişi yapmayı planlamamıştık ama dünkü İstiklal gezimizde dayanamayıp kız kardeşimle birlikte yaptık...Bu arada İstiklal Gratis'in çok vasat olduğunu da ekleyeyim sözlerime...Hiç beğenmedim ben açıkçası :( Biraz daha özen gösterip fiyatlarda da biraz daha indirim yapılmalı bence !!!

Öncelikle kız kardeşimin ihtiyacı var diye diş fırçası aldık. Bu arada diş fırçalarında 1 alana 1 bedava indirimi var!!! Buradan duyurulur...



Bunun dışında kancalı saç tokalarından ve bir de anahtar saklayıcılardan aldık...Hesi bu kadardı :))

Anahtarlığıma bayıldım <3 b="">

Bunun dışında İstiklal Caddesi'nden Beyoğlu Çikolatası almazsak olmazdı :))


Bir pasajdan da yüzük depolaması yaptık :) İlk resimdekiler kız kardeşimin:)


Bunlar da benim :)



Özellikle ikinci yüzüğüme bayıldım...Hem yüzük olarak kullanılabilir, hem de koptuğunda vs. kolye olarak zincirle kullanabilirsiniz...İçine resim koyulması da oldukça nostaljik ):

Evet bizim alışveriş bu kadardı...Eşime bir sweatshirt - kızkardeşime de bir tane siyah deri tayt aldık..

Herkese selamlar...Umarım faydalı olabilmişimdir :)

Sevgiyle kalın...

Bu arada indirimler 31 Ocak- 27 Şubat arasında geçerli :))


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️ 























You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Güle güle kullanın aldıklarınızı, çikolatalar ne güzel gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çikolatalar nasıl güzel gözüküyor =)
    Bu arada ben de bloguma beklerim, çok seviniriim hatta gelirseniz=)
    http://neselizebra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. çook teşekkürler :)) Gelirim elbette :) Bu arada çikolatalar göründüğü kadar da leziz :D

    YanıtlaSil
  4. Yüzüklere bayıldım <3 İndirimleri resimlemen de çok hoş olmuş ama epey eziyetli olur :) Ah o çikolatalar :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM